8 Şubat 2017 Çarşamba

KİKO HEART SHAPED LİPSTİCK

   
    
     SA
     Kiko kozmetiğin sevgililer gününe özel çıkardığı kikomatte4you serisini görünce gözüm döndü :)) kimin dönmezdi ki! Herşeye bi kalp kondurmuşlar :) allık,fırça,oje konusunda gözüm aç değildir ama söz konusu ruj olunca dayanamam.o yüzden günlük kullanıma da uygun bir renk seçip sadece bir ruj aldım :) firma sadece 5 renk çıkarmış ve diğer renkler son derece iddialı.benim seçtiğim 1 numaralı rujdu.

             


     Ürün 1. Karede görüldüğü üzere çerçeveli bir kutuda geliyor
Ruj içinde pembe pelür kağıda sarılı.
Ambalajı gri mat renkte ve üzerinde " heart love kisses romance love
                             Passion kisses hear love romance
                             Romance passion heart kisses love
                             Kisses love possion kisses romance" yazıyor :)
     Bence hiçbirşey anlamayan biri için bile romantik bir görüntü...
Kapağını ilk açmaya çalıştığımda yaşadığım dramı görmeliydiniz :)) çekip çıkarmaya çalışıyorum olmuyor,üstten ittiryorum alttan mı çıkacak diye olmuyor.en son kıvırmayı akıl edebildim :))) bir kere kıvırıp öyle çekiyorsunuz kapağını.zahmetli bişey değil.kullanım pratikliğine gölge düşürmüyor.

                        
                 
  
      Yapısı kuru krem :) kalıcılığı konusunda beklentiler farklı , bana göre kalıcılığı iyi.kalp şeklindeki ucu akıllara sürmenin ne denli kolay olup olmadığı sorusunu getirsede inanılmaz kolay -ki ben dudak çerçevem belirgin olmadığı için kalemsiz ruj uygulayamadanlardım- ona rağmen çok kolay uyguladım. Rujun yapısı tamamen ortaya çıksın diye herhangi bir lip balm uygulamadan ruju dudaklarıma direkt olarak sürdüm. Aksi gibi son günlerde dudaklarım çok kuru. Yalnız rujun resmen onarma özelliği var çünkü dudaklarımı yumuşacık yaptı :) söyleyeceklerim bu kadar.

                         


                BAKIMLI VE SÜSLÜ KALIN :)


2 yorum:

  1. Çok şirin ve aşk dolu bir ruj. Kalpli formuna bayıldım. Rengi de harika ve sana çok yakışmış.

    Koocaman sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Değil miii �� Bencede çok tatlı, teşekkür ederim canım :)

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz için teşekkürler ..