15 Haziran 2013 Cumartesi

ELİ KULAGİNDA 38. Hafta

   Herkese merhaba,
suan, su saniye telefonuma blogger.com yuklemenin rahatligiyla telefonumdan blogumla ilgilenmenin keyfini cikariyorum :)
    Yarin 38. Haftama giriyorum ve artik dogum ensemde diyebilirim..oglum 38. Haftanin ortasinda gelmisti.elbette bu demek degil ki her dogum birbirine benzer...
 Aslinda bu noktada bir tavsiyede bulunmakta istiyorum;kimsenin dogum hikayesini dinleyerek bunalima girmeyin,yada tam tersi buyuk bir rehavete kapilmayin.cunku her dogum hikayesi kendine munhasir :)
   Bu haftadan sonra artik her an hazirlikli olmak gerek.ozellikle kisisel bakimlari ihmal etmeyin  :) hazirliksiz yakalanmak istemeyiz..
    Hazirliklari artik nihayete erdirme vaktiyken ben bazi sebeplerden dolayi bebek sekeri siparisimi cok geciktirdim.turkiyeden annem gelecek olursa ondan isterim diye bekledim ama malesef annecigimin doguma yetisemeyecegini farkedince seker siparisi vermek icin kollari sivadim.burada fransada bu isi yapan kisiler buldum.ustelik siparisi verip,odemeyi yaptiktan 48 saat sonra kargo kapida :) muthis biseydi.ozellikle benim gibi isini son dakikaya birakip dogumu eli kulaginda olan biri icin...inanilmaz sevinmistim ve fazla surmedi.baglanti kurugum kisiler tatile cikacagi icin stoklari tukenmis..ozellikle hic sepet kalmamis...sepet siparis etmisler, bi kac gun bekledim kargolari gelmedi.bende sepetten vazgecip sadece sekerleri gondermelerini istedim...sepet niyetine bir vazo buldum 2 de tavsan ve boyle bisey ayarladim:

    Ne yazik ki istedigim her materyali bulamadigimdan tam olarak istedigim sonucu elde edememis olsamda sekerlerim sepetsiz -pardon vazosuz- kalmadi :) yarin bi kac yere daha bakip tüy arayacagim vazonun agiz kismi icin.bulabilirsem daha hos bir goruntu elde etmis olacagim...
   Siz son dakikaya birakmayin hazirliklari..tum anne adaylarina harika dogumlar :) 

İste bebek sekeri vazomun son durum guncellemesi :)
  

3 yorum:

  1. burada olsaydın ben hazırladım bebek şekerlerini ufaklığın:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten aklima ilk sen geldin..olsun,dusunmen yeter canim.kismet :)

      Sil
  2. Bak, hayırla uğurla geçti gitti bitti telaşların hepsi geride kaldı. Sana ise cennet kokusuyla karşılaştığın o ilk an yadigar kaldı... :) Beklenen paket büyüdü de delikanlı bile oldu. :) Rabbim kuzularımızı bizlere bağışlasın, acılarını göstermesin dilerim...

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz için teşekkürler ..