5 Ocak 2014 Pazar

KİKO MAke Up MİLANO!! VELVET MAT RUJ..!

Merhaba,
Su siralar SLEEK'ten sonra en cok duyulan kozmetik markasi KİKO olsa gerek. 
"kiko make up milano" isminden de anlasilacagi uzere bir italyan markasi ve 1997 den beri faaliyetteymis..

suan turkiyede var mi bilmiyorum ama orleansa yeni acildi.elbette bana da hayirlamak dustu :)

Kisitli zamanimda ufak tefek biseyler alip ciktim ve aldiklarimin arasinda "velvet mat" serisinden bir ruj da vardi.

bugunku yazimda kikonun velvet mat ruju deneyimimi paylasmak istiyorum..

Oncelikle belirtmek isterim ki kutusu harika ama ben dis gorunusunden once testerdan rengine vurulup almistim..birlikte inceleyelim;


yanar doner bakir renkteki goruntusune laf yok..

Hatta Soyle de bi orjinallik rujun tepe kismindan bastiriyosunuz ve sekilde goruldugu uzre alttan ruj pırtlıyor


Dogal olarak tepe kismi da ice cöküyo..buraya kadar hersey nasil buyuleyici dimi? 
Rujun rengi boyle,dudak rengi...


Swatchi da bir harika....gel gelelim dudagima uygularken ruj resmen yurumedi.daha once de mat ruj kullandim ama boylesine kuru ve dudak kurutanini gormedim.

benim dudaklarim cok kuru.dudaklarinda problemi olmayanlar kullanabilir belki ama benim gibi problemli,soyulmaya meyilli ve kuru dudaklara sahipseniz bu seriden uzak durmalisiniz derim..

           GÖRÜŞMEK UZERE :(

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..