11 Mart 2014 Salı

BARBUNYA

Gunun ikinci postuyla merhaba;
Barbunya benim cok sevdigim soguklar arasinda..caya gelen misafirlerinize bile hazirlayip masanizda rahatlikla yer verebilirsiniz.

Hemen tarife geciyorum.

Malzemeler; 
İstediginiz kadar barbunya (ben 1 buyuk su bardagi kadar kullandim) 
2 adet havuc
1 orta boy sogan
1 corba kasigi biber salcasi 

Hazirlanisi;
•Oncelikle barbunyalari bir gece onceden uzerini 2-3 parmak kadar gececek kadar suyla islamis olmaniz gerekiyor.
•sogani kucuk kupler halinde,havucu halkalar halinde dograyip biraz sivi yagda salcayla birlikte hafif kavurun.
•ardindan barbunyalari ve tuzunu da ekleyip bir iki karistirdiktan sonra uzerini ortecek kadar su ekleyip duduklu tencerenizi kapatin.

**ben duduklu tencere kullandim ama istediginiz bir tencereyi kullanabilirsiniz.

*barbunyayi kuru fasuleyeden ayiran ozellik cok sulu olmamasidir.catalla yenecek kivamda olmalidir.

•pisen barbunyalarinizi soguduktan sonra uzerine dogranmis maydonozla susleyip servis yapabilirsiniz.

**limonla birlikte yemenizi tavsiye ediyorum.
        AFİYET OLSUN :)






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..