29 Kasım 2013 Cuma

L'ORÉAL CARESSE

  Merhabaa blogum benim hayatim,bi nevi not defterim :)
   şöyle ki; bazen yaptiklarimi hemen buraya not ettigim icin unuttugum anda geri dönüp bakabilmem icin muthiş bi animsatici islevi gormeye basladi..
  Her kadin gibi bende kozmetik düskünüyüm...su siralar bebeklerden dolayi fazlaca yapamasam da takip ettigim bloggerlar sayesinde en azindan gundemi takip edebiliyorum.yoksa bu tempoda kozmetik dunyasinin hizina yetisebilmek mumkun degil.. 

    L'orealin bugune kadar tum rujlarindan memnun kaldigim halde arada sirada baska markalara dadanip lorealin ahini aldigim dogru :)

LORÉAL CARESSE APHRODITE SCARLET 06:

Öncelikle gümüş rengi dıs yapisina tav oldugumu soylemek istiyorum.zira benim icin ambalaj,kutu..vs yani sunum önemli.

Kapagini acip ruja baktiginizda inanilmaz iddiali oldugunu dusunebilirsiniz
Goruntu sizi yaniltmasin derim cunku uyguladiginiz anda ne kadar dogal durdugunu goreceksiniz 

nemlendirici ozelligi olmasi benim tercihlerim arasinda ilk sirada.cunku dudaklarim da cildim gibi kuru.
Dogal gorunumlu ve nemlendirici ozelligi olan rujlari seviyorsaniz tam sizlik derim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..