16 Mart 2015 Pazartesi

BATİSTE KURU ŞAMPUAN

Özellikle yağlı saç tipine sahip kişilerin kurtarıcısı ,kuru şampuanların sultanı BATİSTE !! Benim yanımda tüm övgüleri hakediyor.

             

Bu fotoğrafı instagramda tam 39 hafta önce yayınlamışım :) blogumda bir postu hakediyordu ama türkiyede çok bulunan bir marka olmadığından yazısını yazmanın anlamsız olacağını düşündüm.şimdiyse watsons ve gratislere geldiğine göre gönül rahatlığıyla övebilirim :) 

 Benim ilk kullandığım kuru şampuan syoos du.almıştım ama banyo dolabında aylarca durdu.çünkü her zaman sulu temizliği tercih etmiştim.sanırım bir güvensizlik ve kuru şampuana karşı bir bilinçsizlik varmış :D 

Sonrasında batiste aldım ve hiç değiştirmeden, (sadece arada bir kere sephoranın kuru şampuanını denemiştim ve tam bir fiyaskoydu) kullanmaya başladım :) 

**diğer kuru şampuanlar gibi kullanıldığı günün sonunda saçınızı yıkama ihtiyacı duymuyorsunuz,tam tersi o şekilde bi kaç gün daha kalabilirsiniz. 
**saç derisini çok kurutup kaşındırmıyor
**ciddi anlamda saçı hafifletip neredeyse tüm ağırlığını alıyor.


Saçlarıma şekil vereceksem ve zaten temizse yinede form vermek için bile kullandığım oluyor.
Hemen hemen her çeşidini kullandım.sürekli elimin gittiği 4 numaralı BLUSH .. Floral,temiz bir kokusu var.
1 numaralı olan BLONDE'da sarı pigmentler olduğundan ,saç dipleriniz sarı değilse kullanmayın :/ bir de XXL VOLUME var :)  ilk kuru sampuan denemenizse SAKIN onunla başlamayın hayal kırıklığına uğrarsınız.çünkü bildiğiniz saç spreyi.yani saçı sertleştiriyor,bunun yanında görevini ihlal etmeyip temizliyorda tabi.mesela eğlenceli bir ürün :) BİG HAİR yani kabarık ,asi şaçlar istediğimde onu kullanmaya bayılıyorum <3-) 

 2-3-4 kokuları dışında bir fark göremedim.

NASIL KULLANIYORUZ;
-saçımızı tarıyoruz.
-Şişeyi bolca sallıyoruz ( içindeki pudralı yapının iyice karışması için)
-saçımızı geriye atıp alın hattı boyunca saç diplerinize yaklaşık 10cm uzaklıktan sıkıyoruz.
-sonra ortadan ayırıp tüm o syırma çizgisi boyunca sıkıyoruz.
-aynı işlemi saçımızı 3-4 parmak mesafeyle ayırarak yapıyoruz.
-başımızın tepe kısmını unutmuyoruz.tam tepe kısmınından başlayarak enseye kadar aynı şekilde uygulayıp 2-3 dk ürünün saç diplerindekİ yağı emmesini bekliyoruz.siz bu sırada makyajınızı yapmaya başlayabilirsiniz :) 
-son olarak tarayarak yada parmak uçlarımızla çok hafif masaj yapar gibi şaçımızı diplerinden karıştırıyoruz.bir nevi ürünü dağıtıp saçı havalandırıyor gibi :) 

Sonuç yeni yıkanmış gibi pırıl pırıl ve hafiflemiş saçlar :D

        BAKIMLI KALIN ,sevgiler :) 


   

2 yorum:

  1. etkisi ne kadar sürüyor acaba? sevgiler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba,bu markanın etkisi bir sonraki yıkamaya kadar :)

      Sil

Ziyaretiniz için teşekkürler ..