16 Mart 2015 Pazartesi

DUCRAY CİLT KORUYUCU ŞAMPUAN

  
Alerjik ve hassas cilt başlı başına bir sorundur ve yaşamayan bilmez.sürekli burun akıntıları,kaşıntılar,ulu orta tutan hapşuruk nöbetleri,kızaran tahriş olan cilt ve birde tetikleyen yan unsurlar...

Beni özellikle instagramda takip edenleriniz bilir bende o alerjik kişilerden biriyim.üstelik bu kış ne olduysa çok şiddetli bir saldırıya uğradım :)))  elbette kozmetik içerikli herşeyin kullanımını durdurdum tetiklemelerine sebep olmaması için.

Şampuanımda onlardan biri..banyo sonrası kaşıntı diye birşey var ki sormayın gitsin :/ sudan kuruyan cilt+kozmetik içerikli şampuanlarla birleşince böyle tatlı tatlı sonu olmayan kaşıntı seansları O.o

Eczacıya durumumu anlatıp dermokozmetik bir ürün istediğimde bana DUCRAY'ı sundu.


                           
    

 "Ducray" dermokozmetik şampuanın kullanım sıklığınıza ve aynı anda hem vucut hem saç için kullanılan  çeşitleri var.benimki sadece saç için ve sık kullanıma uygun olan çeşidi...
fazla köpürmeyen bir yapısı yüzünden bir kaç kez uygulamak zorunda hissediyorsunuz.ben üründen 2-3 pompa alıp biraz sulandırdıktan sonra kullanıyorum.o şekilde daha güzel yayılıp köpürüyor."bol köpüren şey iyi temizler,iyidir iyi" biz türklerin belleğinde kalıcı yer etmiş kesin :D

Dip kısımları yağlı,uçlara doğru kuru bir saç tipim var ve normal ağırlaşma süresinde ağırlaşıyor saçlarım.Ducray o konu da da sıkıntı olmadı.


Alerjik ve hassas cildinizin yanı sıra; saçlarınız kırılgansa, sac derinizi ve saçlarınızı koruyacak bir ürün kullanmak istiyorsanız da kullanabilirsiniz..

              Sağlıklı - bakımlı günler :) 

   







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..