20 Mayıs 2013 Pazartesi

BEKLEYENLER BILIR :)


 Merhaba herkese
 Bu yazi 35 haftalik hamile benim,dombul parmaklarindan dokulmekte...

 35 hafta demek;yorgunluk demek,kendini tasiyamamak demek,merdiven cikarken her 2 basamakta nefes nefese durmak demek,eger baska bir evladiniz varsa ona doya doya sarilamamak demek,yatarken bacaginizin arasina ve gobeginizin altina 1 adet,basinizin altina 2 adet  yastik koymak demek,geceleri cokca tuvalete gitmek demek,demek de demek...

 Ayni zamanda ozlem demek,sona yaklasmanin heyecaniyla uyanmak hergune demek,hic gormedigin tanimadigin birini ozlemek demek,ona ciciler hazirlamak demek...

  Tamam cok duygusala baglamaya gerek yok.Her anne bilir ki bebek geldiginde isler degisiyor.Uykusuz gecen geceler yuzunden zombiye donmus gozler,yorgunluktan asabi olmus bir ruh,"bu gercek olmasin nolaarrr hersey bir kabus olsuuaannn,artik uyanmak istiyooraaammm" agitlari,karnimdayken daha rahattim sozcukleri falan filan :) yalniz bir duygusal cumle daha kurmaliyim ki; ne kadar yorgun olursaniz olun,bebeginiz biraz fazla uyusun gidip gelip bakiyosunuz,ozluyosunuz,uyansin istiyorsunuz.

  Uzun sozun kisasi,mesakkatli yolumuz yeni basliyor.

  Hamilelikte zor sureclerden biri de isim bulma.Allahtan biz o defteri durduk :) darisi henuz karar verememis olanlara.

  Bu arada cilgin aserme maceralari olan var mi ?kendimi yalniz hissetmek istemiyorum.Ben cilginca tursu yedim.Oyle yemeklerin yaninda falan da degil;sabah uyandigimda ac karnina,gece uyandigimda...Birde bazi deterjanlara karsi.Illa o deterjan olacak yoksa almam.gerekirse aranip bulunacak :)
 
   Benim 35.hafta deneyimlerim bu kadar.Hamilelik konusunda ki ilk yazim,son olur mu bilmiyorum.

Not : kilolara takmayin,oyle bir kosturma sizi bekliyor ki sip diye gidecek kilolar  ( umarim :)

     Artik sag salim gelsinler...

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..