20 Kasım 2014 Perşembe

TAHİNLİ KURABİYE


   gecen gunlerde izledigim bloglardan sevgili mutfagabuyrun un sayfasinda gordugum tahinli kurabiyeleri denemezsem olmazdi...tam da tahinli biseylere takmisken :)

                 

Tarifte kabartma tozu ve vanilya yoktu ama ben kullandim ve ek olarak kavrulmus susamin yakisacagini dusundum...

NELER GEREKLİ;
1 su bardagi sivi yag
1 su bardagi tahin
1 cay bardagi pudra sekeri
1 yada 1,5 cay bardagi kavrulmus susam (yeterli bulmazsaniz biraz daha ekleyin ben olcu kullanmadim)
1 cay kasigi kabartma tozu
1 paket vanilya
4 su bardagi kadar un

NASİL YAPİYORUZ;
•yagi,tahini,pudra sekerini ve vanilyayi yogurma kabinda karistiriyoruz
•unu kabartma tozuyla ekleyip yoguruyoruz.
• hamur homojen bir kivama geldiginde kavrulmus susami ekleyip tekrar yoguruyoruz 
•ceviz buyuklugunde parcalar koparip yuvarliyoruz ve yagli kagit serdigimiz firin tepsisine yerlestiriyoruz
•160 derecede uzerleri catlayana kadar pisiriyoruz
Soguyunca arzuya gore pudra sekeriyle susleyip yiyoruz 
                AFİYET OLSUN :) 





Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..