13 Eylül 2016 Salı

MAYBELLİNE GEL EYELİNER



    Jel eye liner kullanmaya başlamadan diğer eye linerlarla olan farkını anlayamazsınız :) 

    Benim için en güzel özelliği geçildiği yerden bi gıdım oynamaması.mesela benim göz pınarlarımda egzamalarımdan dolayı çok çizgi var.diğer tüm eye linerlar çizgilerime sızarken kullandığım maybelline in jel eye lineriyla asla böyle çirkin bir görüntü oluşmuyor.


     İlk kahverengisini almıştım.neredeyse 3 yıldır benimle ve bi gıdım kuruma olmadı.kuduruğunu söyleyenlere gerçekten hayret ediyorum.acaba kapağını mı sıkı kapayamıyorsunuz yada uzun süre açık mı bırakıyorsunuz bilemedim..

       Siyah olanı da 1 yıldır kullanıyorum o da aynı şekilde asla kurumadı.simsiyah ve kadife gibi bitişi var.

    Kutunun içinde iki uçlu bir de fırçayla geliyor.bi tarafı aplikatör, diğer tarafı eye liner fırçası.ben hiç kullanmadım.kullanışlı bulmadım.fırça ucu yeterince ince değil ve istediğim keskin hatlı,jilet gibi eye liner kavramını yerine getirebilecek potansiyeli yok :)
     
     Uygun fiyatlı jel eye liner arayışındaysanız yada denemek istiyorsanız şans verebileceğiniz bir ürün :) 

       Uzun zamandır taslağımda tamamlanmayı bekleyen yazıyı da bu şekilde noktalamış olayım .muuuaahhh
      
        SÜSLÜ KALIN :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..