28 Eylül 2016 Çarşamba

KİKO DAZZLING HİGHLIGTER

 
Yüzümüzün vurgulamak istediğimiz kısımlarını belirgin hale getirmek için aydınlatıcılar artık hayatımızın bir parçası oldu.
   Biz kadınlar ne zaman azla yetindik ki :)) hep daha çok parlamak istedik,hep daha kalıcı olsun istedik.o yüzden aydınlatıcılara doyamadık.
    Kikonun 3+3 kampanyasından bu stick aydınlatıcıyı da sepete atıvermiştim.en çokta bu ürünü merak ederek bekledm kargomu.
     Ne yalan söyleyim ucuz olunca hayal kırıklığı yaşayacağımı düşündüm(Burada ki fiyatı 3-4€ aralığında) Artık beklentimi yüksek tutmadığımdan mıdır bilinmez gerçekten beğendim.stick şeklinde olduğu için kullanımı çok pratik..kalıcığı güzel.
     En güzel sonucu;Elmacık kemiklerinin üzerine,kaş altına, burun kemiği üstüne uygulayıp, nemli bir makyaj süngeriyle tampon hareketlerle cilde oturtunca alabilirsiniz .Yapısı kuru-krem.o yüzden nemli ,yapış yapış bir his uyandırmıyor.

Gün ışığında kapalı ve açık havada görünümleri bu şekilde


   Hepimizin ortak sorunu gerçeğiyle tam yansıtamadığımız fotoğraflar olduğunu düşünmeyi unutmayalım :D

 Garip bi şekilde üzerinde rengin adı yok.büyük ihtimalle kutunun üzerinde yazıyordu ama ben bu yazıyı o kadar geciktirdim ki kutuyu da atmış bulundum. 03 numara gold rengi bendeki.
5.5 gr ,asansörlü gümüş rengi,fiyatına göre çok güzel bir ambalajı var.at çantaya çık.
    Hep parlamanız dileğiyle , BAKIMLI KALIN :) 
    
   

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..