15 Eylül 2016 Perşembe

BENEFİT GİMME BROW KAŞ MASKARASI

    Bana göre kaşların biçimli durması makyajın daha iyi görünmesi ve daha da önemlisi yüz ifadesi için büyük rol oynuyor. Bunun için önemli olan , kendinize en uygun kaş ürününü bulmak.aksi halde kaş yaparken göz çıkartabilirsiniz :))) 
   Benim maskara formatındaki ürünlere pek inancım yoktu o yüzden hep far yapılı ürünleri fırçayla kullanır kaşlarıma gerekeni yapardım.yalnız bu zaman alan bir işlem ve benim gibi çocuklu anneler için zaman önemli! İşte bu noktada pratik uygulamasıyla istediğim sonucu alırsam benim sipirmin im olabilir dedim ve edindim.
 
    Ürün , benefitin her zaman ki şahane ambalaj tasarımıyla geliyor

   
   Gümüş rengi dış kaplamasını ilk gördüğümde aklıma gelen " kesin bu da fake up gibi soyulur" dedim (sırası gelmişken ne berbat bir ambalajdı o! Tüm yazı soyuldu da kurtuldum her seferinde yüzüme gözüme yapışmış parçalarından ) 

    Gimme brow a tekrar gelecek olursak, anlamadığım bir şekilde sıralamayı 1-3-5 şeklinde yapmışlar, benim rengim 3-medium :) 

1- light
3-medium
5-deep



   Sıcak tonlu kahve :)
 

ve bu tonlar , şimdiki saç rengimle daha uyumlu oluyor.yıkandığında kolayca çıkıyor.gün içerisindeki kalıcılığını kuru ve serin havada uyguladığım kadarıyla değerlendirecek olursam bir şikayetim yok.
     Kaş maskarası kullanmanın en güzel yanı; kaşınıza renk verirken aynı zamanda tarayıp sabitlemesi.
   İlerleyen zamanlarda yazıya ek olarak, maskarayı uyguladığım hali ve önceki hali fotoğrafı eklemek istiyorum.o zamana kadar BAKIMLI KALIN :) 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..