8 Şubat 2015 Pazar

OCAK-ŞUBAT BİTEN ÜRÜNLERİM

Bugüne kadar hiç biten ürünlerimi paylaşmamıştım,bunun sebebi biriktirmeye tahammül edemeyişim🙈bundan sonra iyi kötü yorumlayıp postunu yazmaya çalışacam inşallah☺️ 

                        

avéne termal su; elimden düşmez.birisi buz dolabında,diğeri banyoda :) cildim çok alerjik,özellikle soğuk uyguladığımda yatıştırma etkisi var👍 su yazımda avene termal su hakkındaki ayrıntıları okuyabilirsiniz.

dexeryl krem; evet içinde vazelin,parafin ne ararsan var🙈 ama benim olmazsa olmazım🙆özellikle şu ara herhangi bir nemlendirici bile kullanamazken👎

ducray eczaneden aldığım dermokozmetik bir şampuan.sık kullanım özelliklerine göre çeşitleri var.benim kullandığım hergün kullanıma uygun olanı👍 

batiste kuru şampuan; bu sarı saçlar için olanıydı bi daha alınmicak👎çünkü artık saç diplerimde balyaj yok.ve bu şampuan pigmentli🌼

timotei saç kremi💃💋😍 özellikle bu kuru ve yıpranmış saçlar için olanın kokusu müthiş.. keşke kokusunu da gönderebilsem.elseve den vazgeçince uzun süre saç kremi arayışına girmiştim sonunda gözüm arkada kalmadi🙏

yves rocher vücut losyonu hediye olarak verilmişti.evet güzel ama yerini tutabilecek başka ürünler var elimde tekrar almayı düşünmüyorum🙇

laino el kremi fiyatına göre iyi iş yapıyordu ama hem sıkması çok zor hem cilde yayması👎çektiğin eziyete değmez.bi daha alinmicak👎

        Umarım yazımı faydalı bulmuşsunuzdur.GÖRÜŞMEK ÜZERE,BAKIMLI KALIN  :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..