10 Aralık 2014 Çarşamba

PRATIK MAKYAJ


Pratik ve günlük kullanima da uygun bir makyaj oldugunu dusundugumden sizinle paylasmak istedigim bir makyaj postuyla hafta ortasi carsambadan merhaba :))) vuu cumlenin uzunlugu!!  sanirim bu yuzden blog yazariyim.yazmayi da hic sevmem oysa.benim tarzim konusmak her daim :) daha fazla bitmek bilmeyen cumleler kurmadan anlatmaya baslasam iyi olacak.yoksa bu blogu bir daha acmamak uzere kapatmaniz an meselesi.belki suan kapattiniz :D


 •siyah goz kalemiyle; gozumun ortasina kadar kucuk kuyruklu bir eyeliner cektim. 
•kontrollu bir firca yardimiyla ice dogru dagittim
•ayni islemi alt kirpik diplerime de uyguladim
•gozumun alt ve ust kirpik diplerinin ic kisimlarina da kalem cektim
•goz pinarlarimi ve kas altlarimi aydinlattim
•kirpik kiviricisi olmazsa olmazim
•water proof mascara uyguladim.
•yanaklarimda the balm hot mama var..rengini isiltisini cok seviyorum


•dudak kalemiyle dudaklarimin tamamini doldurdum ve ayni tonlarda bir rujla tamamladim...

KULLANDIĞIM ÜRÜNLER

•emily siyah goz kalemi 101
•emily dudak kalemi 203
•the balm hot mama
•sleek contour kit in aydinlatisi


Ve her  ne kadar fotograflamayi unutmus olsamda;
• essence 05 dare to be nude ruj
• yves rocher water proof mascara
•essence kaş kiti

 Umarim begenmissinizdir

            BAKIMLI ve GÜZEL KALIN...

Minicik not; ten makyaji yapmadim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Ziyaretiniz için teşekkürler ..