22 Aralık 2014 Pazartesi

Wet n Wild Rose- bud İncelemesi

  Bu marka hakkında yazmakta gec kalmış olabilirim ama birde benden okuyun,şu yazımda şurda dursun istedim :) yaşadığım yerde wnw markasına ancak internet yoluyla ulaşılabilir ve ben kozmetik ürünleri görmeden denemeden almaktan hoşlanmıyorum.derken turkiyeye gitme vakti geldi.gratislere geldiğini bildiğimden soluğu gratiste almış olsamda adanaya henüz gelmemişti.
  Ve benım tatlı hamarat bacımın bana gönderdiği şipşirin kutuda bir wnw ruj çıkmasın mı!!!!aklım çıkacaktı ki "mukayet ol kendıne madam ,ruju kullanman için akli selim olman şart" diyerek toparlandım.

     Gelelim ürün incelemesine...
Bir kere rujun rengi buram buram ben...
Matlığını Sevmedim.mat ruj insanıyım ama mat olup kuru olmayan rujlar gönlümün sultanı.mesela esence'in rujları,mesela rimmel'in rujları...(onlara burdan onlarca kalp gönderip yazıma devam ediyorum)
Tıpkı kiko velvet mat rujları gibi bu da altından nemlendirici uygulasamda beni mutlu etmedi.




***belirtmek isterim ki; rujun uygulanmış olduğu fotoğraflarda filtre yok ve renk birebir aynı ama ürünün kendi fotoğrafını çekerken tam rengını yakalayamadım.filtre kullanarak orginal rengine yaklaştırmaya çalıştıysam da gördüğünüz üzre beceremedim.

Ruj şeklinin yuvarlak olması dudağa şekıl verirken kullanışlı değil.
Ambalaj kalitesi düşük ama fiyatını düşününce "hiç önemli değil" dedirtir..
Tamamen yuvasına girmediği için şeffaf kapağını kapatırken ruja değip bulaşması yüksek ihtimal. Ki her seferin de bulaştırıyorum ben...

Sonuç olarak bu ruju severek kullanıp bitiririm ama almam.

 Dudak çevresi için essenc'in transparan dudak kalemini kullandım.onun için de ayrı bir yazı yazmak istiyorum çünkü bunu hakediyor :) 
         
                         BAKIMLI KALIN :) 


1 yorum:

  1. Hamarat bacın yesin seni gönlümün en asil madamı! Kalp! :)

    YanıtlaSil

Ziyaretiniz için teşekkürler ..